آتنا از تولد تا ...

همیشه باهات می مونم. خاطرات کودکیت تا زمانی که بزرگ بشی رو اینجا می تونی پیدا کنی

آتنا از تولد تا ...

همیشه باهات می مونم. خاطرات کودکیت تا زمانی که بزرگ بشی رو اینجا می تونی پیدا کنی

آدم بودن یا حیوان بودن؟

چند وقتی بود که از بیخوابی های طولانی و از اینکه تمام روز باید از تو مراقبت کنم خسته شده  بودم.

یک روز سرد زمستونی که صبح زود داشتم میرفتم سر کار (هوا حدودا -30 بود)

همسایمون رو دیدم که دو تا پسرهای کوچولوشو سوار ماشین میکنه ببره بذاره مهد.

یه لحظه از خودم شرمنده شدم.

بیشتر حیوونها بچه هاشونو از وقت تولد تا وقتی بتونن برای خودشون سر پناه پیدا کنن پیش خودشون نگه می دارن و با عشق ازشون مراقبت می کنن.

ولی ما ادما

همینکه بچه مون به دنیا می آد ... همه می گن بغلش نکن بغلی می شه و ... .

یه کم از حیوونا یاد بگیرم بد نیست.  

نظرات 4 + ارسال نظر
دومان دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 04:59 ق.ظ http://www.dooman1985.blogfa.com

سلام گرامی
همه چیز رو باید از حیوونها یاد بگیریم تو مجله دیدم سه یوز÷لنگ یه بچه آهو را نوازش میکردند بجای خوردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مثل باران




من نمی‌گویم درین عالم

گرم پو، تابنده، هستی بخش

چون خورشید باش

تا توانی،

پاک، روشن،

مثل باران،

مثل مروارید باش


فریدون مشیری
حضورت به من گرمی میدهد

پسر قمی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://dasteneh.persianblog.ir/


سلام
ممنون که سر زدین

محب سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://eshghehoseyn.blogfa.com/

وب جالبی داری تبریک می گم

دومان سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 05:22 ق.ظ

سلام و مرسی از یازدیدتان
برایتان آرزوی خوبیها را دارم

شب آشیان شبزده

چکاوک شکسته پر

رسیده ام به ناکجا

مرا به خانه ام ببر

کسی به یاد عشق نیست

کسی به فکر ما شدن

از آن تبار خود شکن

تو مانده ای و بغض من

از این چراغ مردگی

از این بر آب سوختن

از این پرنده کشتن و

از این قفس فروختن

چگونه گریه سر کنم

که یار غمگسار نیست

مرا به خانه ام ببر

که شهر ، شهر یار نیست

مرا به خانه ام ببر

ستاره دلنواز نیست

سکوت نعره می زند

که شب ، ترانه ساز نیست

مرا به خانه ام ببر

که عشق در میانه نیست

مرا به خانه ام ببر

اگر چه خانه ، خانه نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد